Northern light

Northern light

2011年10月25日 星期二

韓國紅葉自由行‧八天賞楓行程住宿計劃一覽

我的八天韓國紅葉自由行順利完成啦! 小女子第一次以賞楓目標作旅程規劃,由於銀根不足,故放棄日本而遊韓國~ 本以為風光不會太明媚,誰知道,楓葉景色原來可以非常漂亮,美不勝收,實在令我眼前一亮! 從韓國回來已經十多天了,我依然尚在沉醉於韓楓美景之中,因此我迫不及待出要post分享! (之前尚欠的北海道及斐濟之旅,要再等等啦......)


原來,最美麗的紅葉景緻不是紅色的,而是彩色的!!






當然,傳統的紅葉也很美~~~





旅程策劃

原定的行程計劃如下:
Day 1 - 首爾、汗蒸幕、景福宮、明洞、N首爾塔 (Western Co-op)
Day 2 - 南怡島、春川明洞、東大門 (New Chonji Hotel)
Day 3 - 道峰山、天空公園、樂天超市 (New Chonji Hotel)
Day 4 - 俗離山、大田儒城溫泉 (大田b.station Hotel)
Day 5 - 大田、雞龍山、井邑 (New Prince Tourist Motel)
Day 6 - 內藏山國立公園、白羊寺、首爾 (Western Co-op)
Day 7 - 鷺梁津水產市場、德壽宮、梨大、NANTA 亂打show (Western Co-op)
Day 8 - 南山韓屋村韓服體驗、南山公園、首爾火車站樂天超市、仁川、香港

結果我大致上也能按照原定計劃完成八日的旅程,最大的改動是Day 3沒有去北漢山和世界盃天空公園,改為去了北村韓屋村、三清洞及仁寺洞閒逛,而Day 7也沒有去鷺梁津水產市場。


天氣資訊

事先有朋友告訴我,紅葉如果欠缺陽光照耀,便會黯然失色...... 幸好我的8天行程除了Day 3的天色有點陰沈之外,絕大部份時間也是陽光普照,實在令我非常感恩! (有朋友比我早出發幾天,幾乎天天下雨,只能大嘆倒楣~)

首爾10天天氣預報:
http://www.weather.com/weather/tenday/Seoul+South+Korea+KSXX0037?from=36hr_fcst10DayLink_business

首爾以外的地方,可到korea yahoo! 查看:http://kr.weather.yahoo.com/


韓國的秋天日夜溫差真的非常大! 早上和夜晚冷得我想穿著羽絨,正午時份卻熱得我想穿著背心...... 結果,我努力抑制自己帶羽絨上機的慾望,不過怕冷的我為保險計,也帶了super warm,結果也真的用得著啊,不算枉帶~ 而且有一天,我更冷得買了即棄暖包...... 不過,我帶去的冷帽、neck warmer及手套則全程被安放在行李箱之中,沒有出動過。

日夜溫差令人無所適從,不過乾燥的問題卻容易解決,上街時記得帶備護手霜和潤唇膏。而且即使乾燥,也沒有遇到我最害怕的靜電問題,不會像之前冬天時分遊北京般討厭,靜電無時無刻出現,全天候突襲,避無可避!

要是像我一樣,打算以賞楓作旅行主題,記得plan行程之前要留意韓國觀光公社每年公佈的「賞楓預想時期」,以便出發時可以看到最美最盛放的紅楓。


住宿預算

出發前兩個月左右(9月上旬)跟東瀛遊預訂了CX凌晨出發夜晚返機票連3晚東大門Western Co-op酒店package,本來打算預留多點時間到首爾以外的地方遊玩,但後來行程有變,到10月上旬想再各EGL多訂兩天seoul的住宿時,獲覆budget以內的平價酒店已全數爆滿! 無可奈何之下,唯有從其中途徑埋手,包括去日本旅行時經常選用的jalan.net,但網頁所列的酒店不是價錢太貴,就是地點偏遠...... 原來賞楓旺季,真的會出現"一房難求"的情況...... 正當我萬分失望和焦慮之際,竟然被我在agoda發現了東大門New Chonji Hotel尚有餘房,本來我對從未使用過的agoda也有點豫疑和戒心,但難得找到僅餘的住宿選擇,不得不豁出去了! 結果到埗後也能順利入住,惟一的缺點是不能「現地決濟」,而要於訂房時馬上用信用卡網上付款。而位於大田儒城的b.station是一家商務學術酒店(根據官網形容......),職員能操流利英語,我直接用email訂房,簡單方便。值得一提的是這家酒店的職員非常友善和盡責,亦在旅程之中幫了我一個大忙,詳情於後文再述~ 至於井邑的住宿,一直都是打算到埗後才解決,結果當天找到一家名為New Prince Tourist Motel的旅館,事後才知道原來它是港人的熱門選擇。



韓圜兌換

出發前我在尖沙咀榮海兌換了HK $5000 (1:144),其餘都是到達首爾後於明洞分批兌換,我所到訪的幾天,匯率由138至148不等。經我非正式調查發現,東大門的找換店匯率的確比明洞差很多,所以要兌換韓WON,可集中火力於明洞解決!


物資預備

我沒有為是次旅程購買旅遊,因為坊間的韓國旅遊書大部份只談及首爾、崟山或濟洲,即是說我不能只靠一本書通天下。為著奉行慳錢原則,我只頻頻到公共圖書館借書參考,想不到原來香港圖書館的館藏算是非常update,基本上都可找到各大出版社的最新版本旅遊書,雖然有些書籍需要預約,不過手續費便宜(每本書只須HK $2.5),預訂和取書過程方便又快捷! 作為納稅的香港市民,實在值得多點利用公共圖書館的服務啊~


我在圖書館借的收穫豐富。



秋遊韓國8天楓葉自悠行的旅程精華錄,將於下一篇正式展開啦~~~


 

 

7 則留言:

  1. Hello!!
    見到妳的紅葉相, 堅靚呀! Thanks for sharing!! :)
    想問妳係10月底去? 定係11月初去呀?
    [版主回覆11/22/2011 19:44:26]hi,我係10月27號至11月3號去韓國ga,內藏山就11月1日去。

    回覆刪除
  2. 你好呀,想問點解我搵唔到DAY 1 ~ DAY 5 啲行程嘅???
    [版主回覆12/05/2011 13:59:35]因為我仲未得閒upload......哈! 遲下會逐d逐d加返ga la~

    回覆刪除
  3. 你個 Blog 寫得好好呀! 俾心機! 不過點解冇咗 day 1 - 5 嘅? 另外, 其實我響今個月號28號都會去韓國自由行, 仲要係第一次去, 如果好似我咁唔識韓文, 平時行街食嘢嘅溝通上會唔會有問題架? 如果打算去 "汗蒸幕" 見識吓又得唔得架? 嗰到D人識唔識國語架?另外, 買咗嘢係咪可以響機場退稅架? 手續會唔會好煩?
    好多問題... 希望你唔好覺得我煩啦...
    [版主回覆12/05/2011 14:09:13]因為要多d時間先可以完成整個韓國之旅,所以暫時post咗d重點行程出黎先~

    我都唔識韓文ga,帶定d韓文對照表去啦,會有幫助!

    汗蒸幕本身都係我嘅行程之一,不過最終冇去到,感覺應該類似返大陸dup骨咁啦,旨在有個地方訓下hea下。建議搭完凌晨機冇地方hea先好去,唔建議特登花半日去試~

    韓國買野有d地方可以退稅,買野果陣問下有冇tax refund,有就填張form,然後keep返所有單據去到機場再問下人點辦退稅手續就ok。

    回覆刪除
  4. 你好呀!! 我2012年都林住10月去賞楓, 請問韓国大約幾時知賞楓期呀?
    我怕呢d日子酒店房間好緊張,,好想早少少訂定, 唔想錯失賞楓的時候.
    [版主回覆05/28/2012 17:31:54]視乎你中唔中意影相,如果中意,即日來回會好趕,就算唔2日1夜,都起碼要1日1夜啦,咁樣起碼日頭有8個鐘留響內藏山慢慢影下相同散步。
    [haha回覆05/12/2012 21:57:15]咁你覺得內藏山賞楓,需要2日1夜嗎?
    [版主回覆05/04/2012 16:16:31]其實我都係大約出發前一個月先訂,可以的話應該再早一個月訂。不過真係好難太早confirm行程,因為要遷就返年年不同嘅紅葉盛放日子......可以八、九月開始密切留意韓國觀光公社有關紅葉嘅news,一有初步賞楓時刻就可以即刻confirm行程加訂酒店了。

    回覆刪除
  5. 請問尖沙咀榮海在那裡?
    [版主回覆08/27/2012 17:29:00]美麗都大廈地下,地鐵D2出口,行入去揾一陣就會見到~

    回覆刪除
  6. 非常實用的資料!!
    [版主回覆10/03/2012 14:30:57]多謝~

    回覆刪除
  7. 你是十一月初去嗎?看紅葉那日子最好呀?
    [版主回覆09/24/2013 22:51:06]要視乎你去韓國邊度呀,因為北部同南部嘅盛放日可以相差一、兩星期ga。

    回覆刪除