Northern light

Northern light

2010年8月31日 星期二

3V照片分享‧七彩花田(矮牽牛花 + 一串紅)、粉紅小木屋篇 @百萬葵園

百萬葵園的七彩花田是我要求3V一定要拍的景點,所以我們得乖乖地額外奉上RMB $50入場費,才能踏進花田中大拍特拍。





 


但其實攝影師Tony早就說過,踏入花田所拍出的影像不及離遠拍攝般有層次及好看,下面幾張就是他於外圍「高抄」花田的效果,大家可對比一下。




 


儘管近拍的花田顏色層次有欠分明,但我始終喜歡置身其中多於隔岸觀火!



 


一大片七彩花田以各種不同顏色和品種的小花組合而成,例如有粉紅色小花(矮牽牛花):





 


白色小花(矮牽牛花):




 



化妝師為我的造型配襯了一個短頭紗,可是現在才發現原來短紗看起來既不活潑又不高貴,有種「兩頭唔到岸」的感覺......下次還是避免戴短紗為妙。


 


紅色小花(一串紅):





彷彿拍到我們在花田中翩翩起舞~


 


七彩花田旁邊有一間粉紅色的夢幻小木屋,所有「公主病」患者 (包括我自己 :P) 都應到此拍照留念,一嘗「浪漫滿屋」的公主feel~!




 



這件淺藍色晚裝雖然有點殘舊,不過拍照時它的波浪形裙擺其實蠻好看的呀!


 


2 則留言:

  1. 你好勁呀,識咁多花名..白色花果幾張影得好靚
    [版主回覆09/04/2010 02:31:00]過獎啦,我扮野ga咋,d花名我上網search ga......
     
    影果陣我都估唔到白色花「撞」白色婚紗原來出黎嘅效果都幾好睇,我原本仲以為會「撞」到個人好唔突出tim~

    回覆刪除
  2. 你好犀利呀 記得哂d花既名  好鐘意粉紅色小木屋個part 既相 好sweet呀 7彩花田如果唔比入場費唔比影嗎?? 同埋是否要一早同攝影師講明想影邊度架?? 我仲以為會影哂所有景點添~
    [版主回覆09/04/2010 02:47:00]d花名我唔記得ga,上網search ga 咋  :P
     
    要俾錢先可以踩入花田中間,企響外圍影花田就唔使錢。有d攝影師會以佢地專業嘅角度認為就算踩入花田都冇響外圍影咁靚,可能問都唔問你就直接skip左踩入花田呢一part,諗住幫你慳錢。所以,如果真係想踩入花田影,記得一早同攝影師講聲呀!
     
    其實入面咁大,真係冇咩可能影得晒所有景點ga!(呢樣我join 3V時d職員都有同我解釋過~) 所以我影相果日有預早同攝影師講定邊度一定要影,邊度可以放棄。例如我話七彩花田、櫻花、薰衣草、粉紅小屋係must影、向日葵唔夠時間可以唔影、玫瑰花圈&跑車裝飾一定唔影.....等個攝影棚心中有數,好好控制每part影相嘅時間,咁就唔會miss左自己心愛嘅景點喇~

    回覆刪除