Northern light

Northern light

2010年9月2日 星期四

3V照片分享‧室內(黑色水晶吊燈+白色鋼琴)篇

3V的室內景點大致上可分為4個部份,包括黑色水晶吊燈+鋼琴+梳化區、透明水晶吊燈+玻璃牆區、心心牆紙+手繪花紋白色木傢俬區,以及仿教堂禮堂宣誓檯區。我們要從這4個迷你景區中選2個進行拍攝,最後我們選了前面兩個區,因為有我喜愛的水晶燈飾。(仿教堂是一定不會選的,因為它佈置得實在有點似「另」類禮「堂」啊......)


 


拍攝室內系列對我來說是一大挑戰,因為攝影師要求我拍室內景時要零笑容兼扮「cool」,可是我一cool起來,樣子就像"嬲左成村人"一樣,一點型格美都沒有......最後攝影師不禁妥協說微笑也收貨,才能順利完成拍攝。


 



身旁這個被很多網友狠批的「積木琴」,我反而覺得它假得很可愛。


 



 



裙擺「飛」起的角度不太自然......不過也收貨啦,因為只得這個景點能拍出我喜歡的「飛裙」效果。(我記得影仙湖時也拍了不少「飛裙」照,但不知為何全被3V刪去了......連看一眼的機會也沒有呢!)


 



 



努力.....努力把咀巴合上.....忍笑.........


 



 



有朋友說這張照片的我有點像日本女星綾瀨遙,哈哈......即是說我要跟她有幾分相似的話,要繼續忍笑、扮cool......很辛苦呢~!


 


2 則留言:

  1. 好靚呀!!!   其實係唔洗忍笑呀, 你笑先好睇呢~~~ 好似呢張-->
    可惜我影東部個日大霧.......唔太滿意.........
    之後我join 左 另一間多輯相呀!!! 因為 3v 都貴呀~~~
    [版主回覆09/06/2010 19:15:00]多謝呀! 其實我都諗住join另一間大陸公司影多次,仲考慮緊「百年映像」定「非視覺」好。但非視覺嘅style我覺得有d似3V......
     
    你3V d相都影得好靚丫,空中花園整體最good呀! 華僑城都ok,影唔出好大霧。世界之窗個紫色造型好好睇~

    回覆刪除
  2. 百年映像都好好呀, 不過你自己決定要d 咩景點先....如果世界之窗 2 間都ok, 如果影婚紗城 好似 百年映像 冇介紹.....
    多謝你讚我d 相呀, 不過睇返東部d 原相真係蒙蒙地架....
    不過你honey 肯同你再影已經好好喇~~ 我地要珍惜呢~~~ 如果 非視覺 要幫手, 隨時搵我啦~~
    [版主回覆09/06/2010 20:46:00]我想影南海影視城呀~ 不過都會再睇多d資料先決定!

    回覆刪除