Northern light

Northern light

2010年9月5日 星期日

3V照片分享‧沙灘、海景篇 @玫瑰海岸

「3V照片分享」系列最後為大家送上的是沙灘海景照,拍攝地點是玫瑰海岸。


 







這些汽球的顏色跟我原本心目中所要求的不同,可是3V當天就只剩下這幾個,沒其他選擇。所以,如果對汽球的顏色有特別喜好,記得自己帶去拍照比較有保障喔!


 



整天拍得最自然的沙灘相就是這一張啦!


 



我很喜歡這塊頭紗,可惜很快就被攝影師阿信要求拆走......因為當時風很大,頭紗常常把我的臉蓋住。我理解攝影師的難處,可是加點耐性多拍幾張不就可以了嗎? 為何攝影師可以「越權」破壞化妝師為我設計的造型啊?!


 



這張照片要表達的是:被命令拆去隨風飄逸的頭紗後,悶悶不樂...... (哈!)


 







 


我們要求於沙灘上拍多點跑跑跳跳的動作,但最終攝影師只勉為其難地替我們拍了下面這張"似跑非跑"毫無動感可言的照片......




 


沙灘海景篇是男友最滿意的一批3V照片。可是我略嫌當日的天色不夠藍天白雲、我和男友於鏡頭下表現得不夠活潑生動、後期製作沒有為天空調較出橙、黃、紫、紅等顏色來美化照片......有機會的話一定要於沙灘景點再拍一次婚紗照來彌補以上不足啊!


 


5 則留言:

  1. 好多唔同造型呀..^^超靚~人+景..good..
    [版主回覆09/08/2010 18:45:00]多謝呀~
     
    不過其實我對輯相都唔算好滿意,因為我之前睇其他朋友果d婚紗相都會有「嘩! 好靚呀!」或者「靚左好多呀!」嘅感覺,但我睇自己果d相只係覺得「ok啦,不過不失啦」咁......完全冇令人「嘩!」一聲嘅驚喜效果......

    回覆刪除
  2. 你好呀~!我想問呢~花球係你地自己準備定係佢比埋架?有無得自己揀?
    同埋呢~分開2次去影相~有無得要求影完睇一次先?
    因為我一次10月影~一次成3月影.......影哂先有得睇....要等好耐><!
    [版主回覆09/08/2010 19:17:00]我冇自己帶花球去呀,全部都係3V提供嘅。d花球有得自己揀ga,先到先得,影相果日邊個早到就可以揀左先。我記得total有7、8個花球擺出黎俾人揀。我影相果日有同其他人share d花球,大家輪住影,咁就可以影多d唔同款嘅花球啦。不過3V冇限人帶幾多個花球出外景ga,即係話如果有人一次過揀走左3、4個,而對方去嘅外景又同你唔同,咁果幾個就冇得share黎用喇...... 3V d花球望落去雖然殘殘地,不過影相出黎都唔覺嘅~
     
    佢個package寫明要影晒兩日先可以睇相ga,但我又冇真正咁問過d staff可唔可以影一次睇一次,可能都有得商量掛,反正佢影完d相都係就咁擺響電腦之嘛,但咁樣就要上落3V多一次,交通費又貴左......

    回覆刪除
  3. 我覺得執左頭紗好似靚d喎
    [版主回覆09/10/2010 12:26:00]有頭紗可以遮多d肥手臂嘛......哈~

    回覆刪除
  4. 我影果時個攝影師又係咁講喎...
    不過唔好玩啦,你咁瘦,仲遮咩呀=.=
    [版主回覆09/11/2010 02:11:00]假像黎ga,其實我都好多有"bye bye"肉架,haha......
     
    你就真係唔使遮喇~ so fit!

    回覆刪除
  5. 哈哈~我果d就真係假象呀~我最壯就係對手,臨影相前我仲特登買減肥膏搽..不過佢地d角度真係攞得好好..影得個人又瘦又高..d朋友睇完相個個都以為我瘦左..haha...攝影師真係萬歲

    回覆刪除