Northern light

Northern light

2010年11月18日 星期四

香港pre-wedding照片分享‧大埔海濱公園(二)之回歸塔 by Wingo Lee

好不容易等到海濱公園的回歸塔全面亮燈,我們馬上投入拍攝~ 而拍攝的最佳位置,當然是回歸塔連接觀景台的那條大橋啦。


 



 


由於回歸塔所發出的光線顏色會不停轉變,所以Wingo可在不同光譜映照下拍出的不同主色的相片。


 


主色調 (1) - 彩色



橋面兩側拍出彩虹光線的效果,尤其漂亮!


 


主色調 (2) - 紫藍色





 


主色調 (3) - 紫紅色




 



仿遊艇拍攝的指定動作 - 訓地對望......


 


樓梯下的風光:





 


夜景婚照除了一般的"酷冷"style,佻皮可愛的style也是另一個選擇~!







 


綜觀這一次的拍攝成果,效果真的出奇地滿意! 不論是早上的理民府還是晚上的大埔海濱公園,都能拍出我所要求的「stylish but sweet」的感覺! 再一次感謝攝影師Wingo和化妝師Iris,有興趣籌備自拍婚照計劃,可跟他們聯絡呀:


Wingo Lee‧production@wingolee.com


Iris Chau‧irischau_makeup@ymail.com





4 則留言:

  1. OK.. tks. 錦請問佢包唔包化粧同  婚紗同車GA
    另外我真係要講多句,你D相影得真係好令. 可能本身你都係一個令女.
    [版主回覆12/12/2010 13:49:00]因為係超抵價嘅關係,所以咩都冇包......化妝係朋友介紹嘅,婚紗係私伙嘅,往來拍攝地點就自費搭的士。
     
    其實Wingo係最近先開始婚照拍攝,佢之前係影commercial野為主(同佢傾偈得知) 佢好多野都好易話為ga,不過就應該冇服裝提供。如果你自己有婚紗禮服,試下搵佢問下價錢啦! (註:我冇佣收ga,我都唔知佢最近收幾錢,又或者佢可以提供埋服裝都唔定......)
     
    題外話:搵freelance影相應該比搵大公司開心好多,因為唔使俾人倒模,想影咩style咩pose都可以自己話事~!
     
    仲有,多謝你嘅讚賞呀,我呢輯相係攝影師同化妝師嘅功勞~ 同埋影得自己唔靚果d相,我冇post出黎嘛,哈哈!

    回覆刪除
  2.  哈哈.. 多謝你的意見呀..
    又煩到你. 你件婚紗邊度買. 可以介紹下嗎.?
    或者你有沒有朋友有2手緍紗可以賣比我呢?
    [版主回覆12/14/2010 11:51:00]我件婚紗係join深圳3V個影相package送ga~
    其實婚紗返大陸買都好平,我試過陪朋友上廣州婚紗街掃貨,見到好多望落幾靚嘅婚紗都只係買200蚊左右,好抵! 我朋友都買左件影pre-wedding。
    有blog友推介去掏寶網買啦,不過我未試過~
     
    我同朋友件婚紗都著到好殘啦, 唔好意思賣俾你...... 同埋我地仲未影完呀,黎緊仲要影,哈~

    回覆刪除
  3.  仲影勁喎.. 你老公好好呀很同你影.
    你幾時婚期呀
    [版主回覆12/17/2010 13:22:00]哈哈......冇咁快~ 所以仲有好多時間可以影多幾次!

    回覆刪除
  4. 記得大約幾點全面開燈嗎?
    [版主回覆07/23/2011 19:37:00]大約七點左右~

    回覆刪除