Northern light

Northern light

2009年9月14日 星期一

馬來西亞沙巴(Sabah)自遊行‧籌備篇

在8月的某一天突然興起要到有陽光與海灘的地方旅遊的念頭,便急急與友人密謀計劃,期望可9月尾出發。


 


行動(1) - 篩選目的地:


我們最初的排序是菲律賓宿霧(平靚正)、日本沖繩(想試試自駕遊)、馬來西亞浮羅交怡(去過的朋友都說不錯,有好多魚......哈,餵魚都算是我們行程中重要的一環,所以列入考慮因素之一)、最後是馬來西亞沙巴(對它認識極少,只聽過很多人去,是一個有陽光與海灘的地方......最初連它是位於馬來西亞也不知道!)。


最後的們選了最後一個選擇:沙巴,因為我們怕菲律賓打風、日本out budget、浮羅交怡如果逗留五天以上的話恐怕有點悶......聽說沙巴有很多東西可以玩,又可上山又可下海,就去吧!!



 


行動(2) - 挑選旅行社package


我們用了兩個晚上的時間行遍銀行中心內每間旅行社,我們的目標是價錢平又可坐港龍來回,終於給我們發現新華旅行社由馬航改乘港龍來回只需加一百元,package價錢又ok,good~ (其實經我們格價後發現,以同一酒店同一日數來說,每間旅行社的沙巴package價錢只相差數十元左右,所以還是選一間有口碑信譽的旅行社比較好,所以,實惠旅遊,請恕我們不能(不想)幫襯你了,雖然你的價錢的確最實惠......)



可是由於我和朋友的來回日子有分別,以及港龍機位有限,最後是我和男友乘港龍,朋友和男友則乘馬航,其中最主要的分別是港龍可早機去(早上8點起飛),馬航是下午3(落機時已天黑)


 


行動(3) - plan住宿+行程:


是我們拖得最耐還未開始的一環,由於大家的自遊行經驗不多,主要都是以上網看看forum、blog、問問身邊去過的朋友為主,另外還買了一本參考書,原來市面上專門介紹沙巴的旅遊書只得一千零一本......其餘的都是整個馬來西亞一併介紹,沙巴所佔的篇幅極少。



這本書總算幫上我們很多忙,朋友買了一本,而我自己則在圖書館借了一本帶去沙巴一邊玩一邊參考。


綜合大家所搜集的資料,我們定下了各自心目中的Sabah必備行程,包括:


    激流


    浮潛


    生還島泥漿沿


    入住一晚豪華Gayana Eco Resort (Ocean View)


    夜市食雞翼


    馳名肉骨荼+海南雞飯


    神山攻頂


 


行動(4) - 買泳衣+私家浮潛用品:


由於大部份時間為水上活動,怕泳衣來不及弄乾所以多買兩套(想購物的藉口:P),當時正值一田百貨泳衣開倉大減價,正!


另外,雖然當地大多有浮潛用品供應或出租,但由於我們兩個女生不想跟陌生人共用浮潛吸管(不想咬住有數百人咬過的地方,即使消毒了也覺不衛生,更何況不知道有沒有消毒過......),所以我們出發前於旺角各自買了一套私家浮潛用具,潛鏡連吸管約HK$300一套。(如不介意外觀和質量,我們看過最便宜是HK$100一套)由於男生不介意共用浮潛吸管和想省錢,沒有買。


 


總結是次籌備的結果和開支,我們訂了新華旅行社的沙巴43夜自旅行package (The Palace Hotel) HK$3199 per person,上網跟當地travel agent Perfect Holiday訂了一晚Gayana Eco Resort (Ocean View) HK$3200 per room per night,另加兩晚Celyn Hotel City Mall (HK$350 per room per night)。我和男友又跟另一家travel agent Kinabalu Cemerlang 訂了兩日一夜的神山攻頂+via ferrata(約HK$2420 per person)。自己買了泳衣+浮潛用品,約HK$800 (myself only)。最後出發前於中環百年找換店兌換馬幣,每人約HK$2200


 


雖然找資料的過程很辛苦又很累,但化零為整的過程也頗很有滿足感啊~


 


3 則留言:

  1. 嘩~~~我們的經歷十分十分相似,只是時間相差一年...我會在10月去沙巴,有沒有什麼心得教下路~
    [版主回覆09/15/2010 12:46:00]你會上神山? 其實我成個trip除左上神山果part有少少意外,其餘都好順利,亦冇咩可以教路了......
    如果上神山,就要準備好d行山裝備,帶多幾件厚衫幾對厚襪。
    同埋唔使響香港換咁多馬幣住,因為沙巴市中心唱錢個rate都幾好,過到去先唱都唔遲~
    如果想慳少少錢,私家浮潛用品可以只買吸管而唔買眼鏡,因為我記得當地借出嘅浮潛鏡都ok,唔太污糟。
    如果仲有其他問題都可以提出黎交流下~

    回覆刪除
  2. THANKS ~因朋友假期有限...很可惜要放棄神山 *-* 剛有位BLOG友提我小心被人濫收費用,如激流設備要加錢....你記不記得你參加活動的PRICE ? 算不算合理? 如你記得可否分享一下? 有些BLOG 友說吃東西不要到那些有中文宇餐牌的地方,一來不化算,二來做旅客生意食物不地道較少特色....你同意嗎?
    [版主回覆09/19/2010 19:14:00]我記得我參加嘅激流收費合理ga,雖然唔記得實際金額,但我和朋友參加前有格過價,屬「公價」之列。激流local tour唔止一間公司有開辦,不過我地都係覺得揀一間信譽同規模都良好嘅"Riverbug"比較穩陣。(thru perfect holidays訂) 我地玩前玩後都冇俾人加收額外費用。(ps. 買紀念VCD就要自費啦~)
     
    雙島遊可以自己去唔跟local tour,不過就冇人幫你睇住d行李,即係要同朋友輪流出去玩,亦要自己解決lunch果餐。為免玩得唔盡興,所以我同朋友都係join左local tour嘅雙島遊,仲包埋浮潛用具,好似每位2、3百蚊左右。
     
    食野唔可以去有中文餐牌嘅地方.......呢點我就不敢苟同啦! 基本上成個馬來西亞都有好多華僑定居,沙巴都唔例外,佢地嘅餐牌有中文字,未必純粹為左serve遊客,而好可能係for當地華人嘅日常生活需要。  咁唔通香港所有有英文 餐牌提供嘅餐館或商店就可以被標籤為"呃遊客"勝地? 中英並列可以講係香港文化特色之一,因此馬拉文、中文並列亦可能係沙巴當地文化之一。(以上純粹個人觀點,未經證實......)
     
    如果本身腸胃唔好或怕唔衛生,就唔好試菲律賓市場入面嘅小食攤檔或隨街食榴槤,因為當地d烏蠅都好多ga,成日嬲住d街邊食物。不過當時我同朋友膽大包天,照食......haha......

    回覆刪除
  3. 你好呀!我睇到你個blog好仔細呀~我地男友都打算係十月去沙巴,想請問你可唔可以send Perfect Holiday既contact俾我呀?我上網search到個website,不過唔知可唔可靠……真係唔好意思……
    我email係 bbsingsong@yahoo.com.hk 呀,thanks a lot!!!
    [版主回覆10/01/2010 01:29:00]hi,我係同一個叫Ferdinand嘅職員聯絡ga,email係 info@perfectholidaysborneo.com 。不過已經係 上年嘅事啦喎,唔知Ferdinand佢仲有冇響果度做呢.....?

    回覆刪除