Northern light

Northern light

2009年9月23日 星期三

沙巴 Day 4 (part 2)‧Gayana Eco Resort - 浮潛+獨木舟+infinity pool+海底世界


用膳後,當然是時候盡情享受我們的沙巴resort初體驗啦!






這就是HK$3200住一晚的精髓所在 - seaview with balcony direct access to the sea!


 



當天的陽光和大家的心情都很好~


 


  


身後是gayana的超迷你沙灘......我們主要在自己的房間直接下海玩,所以沒有在這裡逗留。


 


 


resort到處都是拍照的好地方


 



第一站是去借用浮潛用具、蛙鞋、救生衣。


 


resort裡有一個特別劃分出來的浮潛區,位於reception hall的旁邊。這裡有比較集中的珊瑚群,也有職員/教練/救生員長駐可以提供協助。當然,如果不想被困在一個框框裡,也可以選擇在resort任何一處下海,然後到海中心自由浮潛暢泳。


 


另外,我們原本很擔心會受水母襲擊,但職員表示水母出沒的高峰期是3、4月,而且gayana resort外圍均裝上了防水母網,所以不用擔心! 太好了~ (唯一要留心的是避開附在水底木柱上的海膽。)


 



這裡的魚量是hea島遊(馬努干&馬慕迪)所見的數十倍!


 



只要放出一樽麵包(不用真的餵牠們),就可以騙魚兒跟我們合照! 我們用這個方法節省了很多麵包呢~ 當然,十次之中也要真的餵牠們一次,這個戲碼才能持之以恆地有效。


 







 


浮潛玩得差不多了,就去借獨木舟來玩,有單人和雙人獨木舟供選擇。





右手邊的是我們前天激流時認識的會計師K.L.Lai及他的女朋友,我們於gayana重遇,於是就即興來一場獨木舟比賽啦! 這是賽後留影。


 


眼看天快要黑了,趕快去infinity pool玩玩~




 



由天亮玩到天黑,就是這樣!


 


終於要結束美好的一天,接下來要準備晚餐了。我們先回房間梳洗,然後到resort的中菜廳外賣奶油老虎蝦+甜酸魚柳。





看,這就是我們的gayana貧富夜宴啦! 杯麵、罐頭(貧)+老虎蝦、魚柳(富)


 



最後,還有從KK市帶過來的secret recipe cheese cake作餐後甜點~ (這應該算是富&奢侈吧,呵呵!)


 


我們玩了一整天,晚飯後差不多馬上就睡著了,畢竟我們要儲存能量明天再玩啊~!


 


5 則留言:

  1. hello,我想問你浮潛set野買左幾錢,系邊買架,好靚啊!
    酒店借果d,個咀會唔會換架,定系個個人都系用果個咀架?thank you
    [版主回覆06/14/2010 14:20:00]潛鏡連吸管我買左HK$300,但係因為呢間鋪頭係我朋友帶我上去的,所以我已經唔記得佢嘅詳情地址啦,sorry......不過呢間鋪頭賣嘅多數都係專業潛水用具,閒閒地一副浮潛鏡都要過千,我買嘅係佢地鋪頭中絕無僅有的made in taiwan特價貨,而且要一次過買兩set一樣嘅先有折扣。
     
    酒店借果d,應該只會將個咀頭消毒而唔會換,同埋幾時消毒一次都成問題......為免擔心,所以我都係平平地買一set自己嘅去玩,起碼唔使成日凝住用緊果個係污糟「萬人咀」嘛~

    回覆刪除
  2. 謝謝你!你又同男朋友去玩啦?好幸福啊

    回覆刪除
  3. 嘩, 好開心啊你地!我10月同男友二人去沙巴, 計劃緊行程搵到你個blog, 我都好想住一晚Gayana, 我想一開門就可以海度玩...我都未試過咁好嚮往, 不過一晚真係好貴呀....你地去浮潛, 玩獨木舟等係咪唔使另外俾錢呢?係咪真係值得呢?
     
    [版主回覆07/12/2010 22:30:00]價錢已經包晒resort入面所有設施ga la,據我所知要俾額外俾錢嘅活動就有水肺潛水 & spa。
     
    其實我都覺得好貴ga,不過如果除返開咁計,即係一個人一晚千幾蚊咋,咁諗就會覺得抵d喇.......哈哈~
     
    可能因為我大鄉里啦,之前都冇住過呢類型嘅resort,入面好多嘢我都覺得好靚好新鮮好好玩,所以你問我嘅話我認為都值得去嘅~ 我中意gayana規模唔大,住客唔多,人少少靜靜地好舒服。

    回覆刪除
  4. Resort 很正啊, 想問一間房能夠住4個人的嗎...
    [版主回覆08/02/2010 23:14:00]這個我也不知道呢,不過住4個人的話房間應該有點迫......

    回覆刪除
  5. hi, 請問你係住Bayu Villa 幾多號房, 聽聞房號越大, 個view會越正, 是嗎?
    [版主回覆07/13/2011 17:43:00]翻查記錄,我地其中一間房係18號。我估number越大,就越近海中心啦。不過view方面,大number同細number嘅Bayu Villa分別應該唔大呀,反而出少少嘅Bayu Villa,可能會俾新起果間海中餐廳擋住視線喎(guess only)。

    回覆刪除